مقالات آرشیو خبر ها
هیچ عشقی بدون جدال زیبا نیست

هیچ عشقی بدون جدال زیبا نیست

اگر بخواهیم بر پایه این ضرب المثل که هیچ عشقی بدون جدال زیبا نیست به موضوع پائولو دیبالا و یوونتوس نگاه کنیم می توانیم دریابیم که رابطه سال های اخیر این مهاجم آرژانتینی و بانوی پیر ایتالیا کمی پیچیده تر از آنی ست که تصور میشد.

 

طی سال های اخیر رابطه دیبالا با یووه اینگونه بوده که با وجود علاقه میان دو طرف همواره جدال و انکاری نیز وجود داشته، این مسئله به یک مربی نیز ختم نمیشود از مکس الگری گرفته تا ساری و حالا پیرلو، علت این اختلاف و در عین حال علاقه در چیست چندان مشخص نیست اما به نظر میرسد هر چقدر که پائولو به پوشیدن پیراهن یووه علاقه نشان داده، مدیران و مربیان چنین علاقه ای را نداشته اند و یا شاید بهتر باید بگویم اینکه در عمل عملکرد پائولو با عشق نشان داده به این پیراهن یکسان نیست و او نتوانسته انتظارات این گروه را به خوبی براورده نماید.

 

با این حال هیچ کدام از دو طرف نیز تمایلی به قطع این رابطه ندارند و تلاش می کنند با حفظ چهره های راضی خود، تغییراتی در روند ارتباط شان ایجاد کنند تا شاید علاقه جای خود را به طور کامل به اختلاف بدهد.

 

اما گویی این تصمیم و تلاش نیز راه حل اساسی این مشکل نیست زیرا تجربه نشان داده که چند سالی ست که دیبالا و یووه با این روش پیش می روند و هیچ تغییری صورت نگرفته و هر سال این روند تکرار میشود و او در کنار هر مربی ای که قرار می گیرد گزینه اصلی و انتخاب نخست نیست. اما چرا و رسیدن به این چرا هنوز مشخص نیست. شاید راه حل در جدایی ست و یا شاید بهتر این است که دیبالا کمی جدی تر به مسولیت هایی که به او داده شده بنگردد و تصمیم بگیرد همان شماره 10 تاثیرگذاری باشد که در تاریخ یووه همیشه دیده شده.

 

دیدار یووه ― ساسولو 29 ژانویه 2017

 

دوران پیچیده و درهمی برای او بود، بازی های زیادی را روی نیمکت می نشست. در این بازی مکس الگری دست به تعویض دیبالا می زند، دستش را دراز می کند اما جواهر بیانکونری رد می کند و هیچ واکنشی به این حرکت مکس نشان نمی دهد.

 

یوونتوس ― منچستریونایتد 22 اکتبر 2018

 

در اولدترافورود یووه برنده میشود، ان هم با گل تعیین کننده دیبالا اما تعویض میشود. این تعویض و تصمیم باب میل دیبالا نیست و در هنگام خروج از زمین عصبانی ست، فریاد میزند و با به کار بردن لفظ زشتی به استقبال مکس الگری میرود.

 

یووه ― پارما 2 فوریه 2019

 

یوونتوس در شرایط اورژانسی برای مصدومین زیادی ست که در ترکیب می بیند. با این وجود مکس تصمیم می گیرد دیبالا را به زمین نفرستد و این بار دیبالا بعد از گرم کردن به رختکن می رود و تصمیم میگیرد به نیمکت برنگردد.

 

یوونتوس ― میلان 5 اوریل 2019

 

یووه برابر میلان به مشکل برمی خورد، رونالدو نیست، مانژو در دسترس نیست، به نظر میرسد که دیبالا گزینه خوبی باشد اما مکس این بار نیز او را کنار می زند و تصمیم میگیرد کان را به میدان بفرستد، این بار نیز دیبالا این حرکت را به خوبی پاسخ نمی دهد.

 

رم ― یووه 12 ژانویه 2020

 

یوونتوس برابر رم، دیدار سختی ست اما ساری نیز تصمیم به تعویض دیبالا گرفته، پائولو با خشم خارج میشود او به هنر رونالدو و ایگوایین چشم دارد و در پایان زمانی که از او از ناراحتی و عصبانیست دیبالا سوال می کنند می گوید، نمی تواند برای من اهمیتی داشته باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: